Michal Kumšta - krby - kamna




Facebook

REKLAMACE


Ohlášení reklamace zboží provede zákazník elektronickou poštou na adrese
olomouc@krby-kama.cz  a   zároveň písemnou formou na  adresu  prodejny.
K reklamaci je nutné využít  reklamační formulář (ke stažení najdete ZDE),
ve kterém doplní nutné identifikační údaje,  popíše reklamovanou závadu
a přiloží doklad o koupi zboží a vyplněný záruční list (pokud u zboží existuje).

Zákazník rovněž může reklamaci uplatnit a případně reklamované zboží
osobně přinést do provozovny dodavatele spolu s nutnými doklady k reklamaci
(viz výše). Při nedodání patřičných dokumentů pro identifikaci zákazníka a zboží
nebude reklamace přijata a reklamační řízení nebude zahájeno!!

Reklamace krbových vložek a krbových kamen bude řešena dle druhu závady
zasláním náhradních dílů,výměnou dílů nebo opravou u zákazníka.

Dodavatel bude zákazníka informovat o postupu vyřizování reklamace do
5 pracovních dnů telefonicky nebo e-mailem. Termín vyřízení reklamace po
jejím přijetí je 30 dní.
 

 

Reklamace a reklamované zboží zasílejte na adresu:

Michal Kumšta – KAMA
Prodejna krbů a kamen
Rataje 12
783 46 Těšetice

 


Provozováno CMS / E-shop (c)2023 Czechproduct.cz s.r.o. | WebCare | Mapa webu | Cookies
Spolupracujeme: HEIN Kachle -