Michal Kumšta - krby - kamna
Ohlášení reklamace zboží provede zákazník elektronickou poštou na adrese
olomouc@krby-kama.cz a zároveň písemnou formou na adresu prodejny.
K reklamaci je nutné využít reklamační formulář (ke stažení najdete ZDE),
ve kterém doplní nutné identifikační údaje, popíše reklamovanou závadu
a přiloží doklad o koupi zboží a vyplněný záruční list (pokud u zboží existuje).
Zákazník rovněž může reklamaci uplatnit a případně reklamované zboží
osobně přinést do provozovny dodavatele spolu s nutnými doklady k reklamaci
(viz výše). Při nedodání patřičných dokumentů pro identifikaci zákazníka a zboží
nebude reklamace přijata a reklamační řízení nebude zahájeno!!
Reklamace krbových vložek a krbových kamen bude řešena dle druhu závady
zasláním náhradních dílů,výměnou dílů nebo opravou u zákazníka.
Dodavatel bude zákazníka informovat o postupu vyřizování reklamace do
5 pracovních dnů telefonicky nebo e-mailem. Termín vyřízení reklamace po
jejím přijetí je 30 dní.
Reklamace a reklamované zboží zasílejte na adresu:
Michal Kumšta – KAMA
Prodejna krbů a kamen
Rataje 12
783 46 Těšetice
Jak nakupovat |
Doprava a způsob úhrady |
Výpočet výkonu kamen a krbů |
Konzultace ke stavbám krbů a kamen |